Friday, May 6, 2011

BENGANG

Nampaknya ada saje orang yang sengaja nak menaikkan darah aku!
  1. mohd firdaus ramli-kawan baik merangkap tempat aku mengadu masalah.  sejak aku beri kunci dan kebenaran untuk dia tidur dalam bilik aku, nampaknya semakin jarangla dia nak temankan aku tidur dalam bilik.  bukannya dia tak tau aku ni jenis yang takut untuk tidur seorang. hari2 aku terpaksa makan hati berulamkan jantung. keja pun tak dapat. pe ni, takkan aku nak menganggur kat sini
  2. amirul hakim-.fuck kau mirul, zunika tak da pun ko nak tidur luar.  nampaknya sangat ko tu bitch!!!dalam gym bukannya nak tegur aku. bitchyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
  3. kefajar- buat sesak minda je dengan golongan yang tak alim ni.  da aktiviti bukannya nk ajak aku.  ajak muka2 sama je.  pastu boleh pla kata aku tak aktif.  baju lak tak nk tolong uruskan.  next sem jangan harap aku nak beli...
  4. kegemukkan-ishhh bencila jadi orang gemuk ni..pakai pe pun tak muat, tak cantik!

No comments:

Post a Comment